Behöver drömma mig bort...




Blev en riktigt bedrövlig helg här hemma, tog det som tidigare nämnt bara lugnt och satt mest och hostade tillsammans i soffan. Även idag är vi båda hemma och sjuka, fast jag känner att det kanske äntligen börjar ge med sig lite nu, så jag hoppas på att kunna återgå till praktiken imorgon! De första dagarna som sjuk spenderades liggandes i soffan. Men de senaste dagarna har jag kunnat sitta upp i alla fall i perioder, och jag kan erkänna att den mesta av den tiden spenderats vid datorn, drömmandes om härlig inredning och annat till nya lägenheten! Gillar ni som jag lampan MHY från Urban Living så pågår just nu en tävling hos Frida, allt du behöver göra är att hitta dina favoriter hos Urban Living. Ovan ser ni några av mina! : )

Kommentarer
Postat av: Annelie

Dessa apor är ju bara helt bedårande!

2009-11-02 @ 15:34:41
URL: http://dansbanegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0