Reklam kan muntra upp




Delicato


Dessa reklamposters satt uppe i staden för något år sedan, nu sitter de uppe på en del ställen igen. Bland annat sitter en på min cykelväg till universitetet i en busskur, den får mig alltid att småle lite. Så jag var bara tvungen att lägga upp dem här och tipsa om att fler finns på Delicatos hemsida för den som behöver ett leende så här på måndagförmiddag.

Nu ska jag faktiskt ta och baka lite.. Har ju en födedelsedag om drygt två veckor. ; )

Uppdatering: Såg då jag var ute på promenad att de inte alls är dessa reklamer som kommit upp igen. Det är Umenet som super-kopierat hela idéen och gjort en nästan exakt likadan kampanj, helt galet! Delicatos är dock fortfarande mycket snyggare och roligare.

Kommentarer
Postat av: Sofia*

Haha ja vilken dröm det skulle vara, om det var så i verkligheten! :-) Jo, nog ska vi kunna få till en fika. Fredagar brukar vara så mycket folk, men torsdag kanske?

2009-05-11 @ 12:05:03
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0