Tredje advent & Lucia




Igår var det ju trejde advent och Lucia. Jag var ledig men orkade inte upp till Lucia-morgon som jag brukar eftersom jag hade jobbat lördagkväll. Men efter Luciafirandet i skolan i fredags så kände jag ändå lite stämning i kroppen. : ) Klockan tre begav vi oss till mormor där både min familj och hela min mosters familj också dök upp. Särskillt trevligt var det att träffa Sofia, Erik och Viggo igen, det blir för länge mellan gångerna känns det som ibland. Samuel tyckte också att det var kul att äntligen få träffa Viggo ordentligt! : ) Mormor hade inte helt oväntat hunnit pynta julfint och vi hade det jättemysigt hela eftermiddagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0