Gott Nytt År!



Oj vad fort detta år gick. Ändå tror jag att vi hann med en hel del.

Året började med en hel del födelsedagar. Samuel fyllde 26 och klev över gränsen "närmare 30 än 20". Vi hann också med en 30årskalas i Piteå, då Erik fyllde år! I mars var det dags för dop av lilla Viggo som innan året var slut hade blivit ganska stor. : ) I somras hann jag med både flera soliga dagar med familjen i stugan och vi hann även mysa i Samuels föräldrars stuga tillsammans med hans familj. En resa till Kamsjön, en till Ida i Uppsala och en till London hann vi också med innan sommaren var över. Sedan var det dags för mig att börja praktiken som varit otroligt rolig och givande, även om jag inte haft tid för så mycket annat! Under hösten gick vi på två begravningar, det var min älskade morfar och Samuels farfar som gick bort. Sorg blandades med glädje då våra ändlösa besök på olika visningar i september gav resultat och vi vann budgivningen på vår lägenhet på Röbäck som vi flyttar in i om en månad! Julen firades med mormor och Henry tillsammans med familj och alla kusinerna på mammas sida, det blev en jättemsyig dag! Juldagen spenderades i Vindeln med resten av kusinerna och annandagen hos Henry som fyllde 85år.

Nyårsafton spenderas hemma hos oss och Jonas och Markus kommer på middag. Under kvällen kommer även Angelica och Mattias att göra oss sällskap, så det blir nog en toppenbra kväll! Hoppas ni alla får ett trevligt slut på 2009 och Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: muminmamman

Gott nytt år på dig och Samuel. Ni har ju redan snart ngt att se fram emot när ni skall flytta.

2010-01-05 @ 19:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0