Julshopping...


Är lite sugen på att köpa en massa nya julsaker men det känns så onödigt då man bara har dem framme 4 veckor per år men några kommer det nog att bli i alla fall. Idag fick i alla fall en ny diskhandduk från Lagerhaus med mönstret "Nasse" på följa med hem! Hann också en sväng på Expo där jag hittade en duk till köksbordet och ljus till adventsljusstaken. Sparar resten av julshoppingen till på fredag, då ska jag och Angelica ta en tur på stan : )

Nu har jag i alla fall gjort bort min praktikkonferens som var igår och idag. Så nu är det bara de skriftliga uppgifterna kvar, de får dock vänta ett par veckor till. Ikväll är jag tillbaka på praktikplatsen igen!

 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag tjuvstartade julshoppingen idag också;)

En svart julstjärna från Village fick följa med hem och hänger nu snällt i köksfönstret;)

2009-12-01 @ 18:57:03
URL: http://surangani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0