Decoupage




På praktiken har jag ju som ni säkert förstått många olika uppgifter. På måndagkvällarna är det Tjejkvällar som gäller och de senaste veckorna har det varit pyssel som gällt fullt ut. Decoupage var något jag inte minns att jag testat tidigare med jag tog med en glasburk och använde mig utav tapetprov (en av mina favorittapeter) för att skapa en söt ljuslykta/pennburk/förvaring... Jag tycker den blev ganska fin tillsammans med mina andra glasburkar som jag förvarar ljus i  : )  Nu funderar jag på vad jag ska hitta på imorgonkväll då det är pysseldags igen... Blir kanske en plastburk till julbaket som får en ny look?

Kommentarer
Postat av: Sofia*

Nejdå :-) Har bara inte haft lust och tid att blogga på sistone, så det blir lite mer sporadiskt. Vet inte hur det blir på söndag, vi ska vara hos mamma hela dagen på lördag så eventuellt blir dett att spendera lucia hos Eriks mamma. Får se om vi hinner båda kanske!

2009-12-08 @ 19:49:08
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0