Årets julklappar



Hoppas er jul varit lika härlig som min! Att mysa med familjen har varit det allra bästa, men julklapparna är ju också kul även för oss som inte är barn längre. Man känner sig alltid något bortskämd då man öppnar julklapp efter julklapp och får precis vad man önskar sig. I år var detta några av mina fina julklappar, ett par till var det också. Genomgående var det mycket inredning som gällde i mina klappar, inte så konstigt kanske, och det passar ju bra inför flytten också. ; ) Tack snälla tomten och alla andra för alla fina klappar! : )


Alessi juicepress, Ljushus, Bodybutter från Bodyshop, Gerbera keramikform, Eva Solo Smile-skål, berlock från Thomas Sabo, Glöggkolv från Boda Nova...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du ha varit snäll i år min vän!;) Ses på torsdag kväll!

puss

2009-12-29 @ 19:27:10
URL: http://surangani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0