Det var meningen...



Man ska aldrig ge upp, visst är det så man brukar säga?! : ) Vi hade gett upp för länge sen, efter att jag hade ring runt till alla butiker, alla leverantörer, mailat alla internetbutiker och varit nära flera gånger att få tag på drömtapeten som vi suktat efter i ett drygt år. Mycket hjälp fick jag med tips och tricks här på bloggen också. Men hela tiden slant den ur våra händer, först hade webbshopen lagts ned, sen tog tapeten slut samma dag som en hjälpsam kvinna från Färg och Tapet skulle ringa och beställa den och till sist köpte vi helt enkelt en annan tapet.

Så ikväll ringer ett okänt nummer, jag tänkte inte svara för att jag var fångad av "Outsiders" på kanal 5, men jag svarar till sist. "Hej, jag såg att du var ute efter en tapet från Eco, jag har fyra rullar!" helt chockad svarar jag att vi redan köpt en annan tapet, men att jag ändå ska fråga min sambo och sen ringa upp. Samuel säger "Självklart ska vi ha den, du älskar ju den tapeten". Så jag ringde upp och det visade sig att de hade exakt rätt antal rullar och vi fick dem till halva priset trots att de var oöppnade. Så det hela slutade med att vi åkte till Obbola (bara några kvarter från mina föräldrar - så nära men ändå så långt borta) och hämtade dem på en gång, så nu ligger den i tryggt förvar i vår garderob till på lördag då min sötaste pappa kommer för att hjälpa oss få den på plats! : ) Hur glada tror ni att vi är här hemma nu!? Vi ska genast fira med en kopp té! ; )

Kommentarer
Postat av: Angelica

Underbart vännen!!:)

2010-03-02 @ 08:35:32
URL: http://surangani.blogg.se/
Postat av: muminmamman

Åh vad kul Jag är så glad för din skull <3

2010-03-02 @ 09:10:07
Postat av: Carro

Men vad roligt för er! :)

Hoppas på att få komma och kika sen när de är uppe! Kramar

2010-03-02 @ 14:02:00
URL: http://levermindrom.blogg.se/
Postat av: Sofia*

Vad roligt för er! Snacka om tur ;-)

2010-03-03 @ 15:08:49
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0