Värme

 
 
 
 
Åh vilket fantastiskt väder vi haft den senaste tiden. Jag önskar nästan att jag hade möjlighet att lite impulsivt ta semester en vecka i värmen. En dam som njuter lite extra kan ni se på bilden, hon älskar att vara ute i solen, allra helst om vi gör henne sällskap. Hon uppskattar också vår nya utemöbel, en hörnsoffa, som är alldeles lagom hög att hoppa upp på och även bra att gömma sig under då solen blir för varm, eller det dyker upp hemska barn som jagar henne. ;-)
 
För övrigt är det rätt bra med oss. Jag börjar komma in i mina nya arbetsuppgifter och i min nya arbetsgrupp. Jag har också fått veta att vi kommer att få lite förstärkning på jobbet, viket känns skönt, då behöver jag kanske inte gå upp så mycket i stress i sommar...
 
Ha en toppenbra helg i värmen!
 
 
Bild: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0