Helgerna är våra







Det absolut bästa med förändringarna på jobbet är att jag inte längre jobbar helger. Jag jobbar varannan fredag, men det räknas knappast. Det är obeskrivligt skönt att veta att jag kan göra vad jag vill på helgerna, utan jobbtider att passa! : )

Detta har resulterat i att vi faktiskt orkar göra trevliga saker på helgerna. Förra helgen var vi pulkbacken med Sofia, Erik och barnen. På söndagen hann vi också med en liten bröllopsmässa och besök hos mammsen, för att sedan åka vidare till Samuels moster för att fylla på fikamagen!

Denna helg har gått i samma anda. I fredags åkte vi till min farmor där vi spenderade helgen. Vi umgicks med familj och släkt, var ute, åkte snow board, drack varm choklad i mängder och bara njöt av solen. På söndagkväll hann vi dessutom med middag hos ett par kompisar som skaffat en fantastiskt söt kattunge, till och med Samuel smälte! ; )

Helgerna är åter våra och det är helt fantastiskt!



Bild: No rest for the wicked via Pinterest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0