Höst i luften







Hösten har kommit på allvar men även om dagarna är lite svalare och frostnätterna känns nära, så är det ju fantastiskt vackert ute. Igår strålade solen och vi begav oss ut på en liten cykelutflykt och hamnade slutligen på en vandringsled ett par kilometer hemifrån. Med fikasäcken i högsta hugg tog vi oss upp på ett litet berg där vi drack varm choklad och kikade på utsikten. Jag håller tummarna för fler vackra höstdagar men i värsta fall får vi krypa ihop i soffan och dricka varm choklad inne istället.

Kameran som fyllts med bilder från semestern, bröllop och kalas hela sommaren har fått vila lite på senaste tiden. Hoppas dock på ny inspiration och kanske lite tips på söndag, då ska jag nämligen gå en liten fotokurs med Nikon. Om jag efter den kan ta hälfen så vackra bilder som dessa, så är jag mer än nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0