Passande




Åh vad sugen jag är på ett tryck från Therese Sennerholt, känner att denna passar i mitt liv just nu. Tyvärr är den lite väl dyr för plånboken just nu, men kanske hamnar den på önskelistan inför födelsedagen senare i vår. : )

Har ordnat det sista med uppsägning idag, så om en vecka börjar jag mitt nya jobb! Hoppas nästa vecka går fort fort, för nu längtar jag! I helgen åker vi till Piteå för att gå på dop, så helgen kommer nog att flyga förbi misstänker jag : )  Hoppas ni får en trevlig fredag och en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :D!

2011-07-12 @ 14:11:03
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0