Nytillskott?

 


Hittade den här bilden i mina arkiv (minns tyvärr inte vem jag plockat den av). Tycker dessa kuddar är så fina, finns för en ganska billig peng på Ikea och skulle passa perfekt till min nya kuddsamling. Någon som har planer på att åka dit snart som är sugen på att frakta hem en kudde eller två? Annars får det helt enkelt vänta till sommaren då vi planerat en tripp söderöver : )

Nu har verkligen nedräkningen börjat, bara två dagar kvar på gamla jobbet nu, på fredag börjar det nya äventyret, hur ska jag kunna sova på torsdag?! ; )


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi åker till Ikea 9 april, ska jag kika efter dom då?

2011-03-31 @ 10:53:16
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0