Nedvarvning





Efter en lååång arbetsdag är det skönt att varva ner framför datorn innan sängen kallar. Gjorde bland annat ett besök på IKEAs blogg och fick se att sommaren kommit till de flesta butiker idag. Kikade lite snabbt på nyheterna och serien Falster kan gärna få flytta hem till oss. Vi behöver en grupp som tål väder och vind på framsidan där altanen saknar tak. Nu måste bara altanen tina fram så jag kan mäta lite! : )

Jobbkvällen har varit bra. Fotbollscup stod på schemat, vilket innebar massor av ungdomar och det är ju alltid roligt! Känner verkligen att jag valde rätt utbildning nu när jag jobbar på kontor dagtid och med människor kvällstid, det är helt klart kvällsjobbet som ger mer energi och lycka, även om jag trivs rätt bra med både och! : ) Nu lockar sängen på mig, sov gott allihopa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0