Mums!



Förra helgen åkte vi till Piteå. Vi hade en toppentrevlig helg. Middag och mello på lördagen hos Samuels syster med familj och grillning ute på söndagen med vänner, kan man ha det bättre?

Men snabbt gör sig vardagen påmind... denna vecka har jag jobbat alla dagar och detta fortsätter hela helgen. Jag håller mina tummar för en ledig dag på måndag, det behövs! Men är det inte toppen med veckor som denna då det kommer en liten ljusglimt mitt i vardagen? Denna vecka förstås i form av semlor på fettisdagen! Jag som försöker äta lite nyttigt provsmakade bara lite, okej det blev en halv semla... : )  men jag passade också på att fota dem då det var jag som var ansvarig för att lägga upp dem i fikarummet! Alla jobb har sina fördelar ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0