Nyinköpt



Jag blev liksom många andra upp över öronen förälskad i Ikeas Maskros då den kom, men då vi saknar den rymd som lampan krävde fick jag nöja mig med att beundra den i butik och på olika bloggar. I höstas kom dock nyheten att den skulle släppas i en mindre variant och alltså bli lite mer lättplacerad. Jag försökte lyfta frågan om en ny lampa i vardagsrummet med min kära sambo men fick ett absolut nej. Så när vi åkte till Ikea förra veckan hade jag inget hopp om annat än att få beundra den i butik. Men vips, så hade världens bästa sambo ångrat sig och tyckte visst att vi skulle byta lampa... så med oss hem fick vi den mindre varianten av Maskrosen och den är galet snygg även på plats! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0