Full fart



Förra veckan var lite galen, från att ta examen och stort firande av detta, så blev jag snabbt inkastad i mitt gamla jobb som jag varit tjänstledig ifrån. Sedan kom helgen med firande av Samuels födelsedag, en fest med gamla klasskompisar och ett trevligt besök hos Sofia och Erik. För att avrunda en galen vecka så inledde jag denna med en 11 timmar lång arbetsdag igår. Idag ser det dock ut som att jag kanske får vara hemma och ledig, vilket verkligen behövs! Inget annat än lite plock, mer testning av nya kameran och vila står på schemat : )

På bilden ser ni en av blommorna som vi investerade i efter jul. Vad mycket piggare lägenheten känns med lite gröna växter här och där! Ha en fin dag! : )

Kommentarer
Postat av: Sofia

Roligt med nytt! Och lampan är superfin! Får kanske ta mig en sväng förbi dig nästa vecka och spana in allt nytt ;-)

2011-01-26 @ 12:23:44
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0