Inspirationen är tillbaka



När ljuset kommer tillbaka blir jag alltid piggare, då kommer också inspirationen tillbaka. Just nu står vi i valet och kvalet angående vilket rum som blir "nästa projekt". Högst upp på listan står kök och sovrum. Det lutar nog åt köket, men först då jag fått ett lite mer stadigt jobb är tanken. Då jag ser denna bild blir jag dock sugen på att i alla fall göra en snabbrenovering med nytt överkast och lite nya kuddar.

Är ute efter ett vitt överkast, har letat länge men inte hittat något passande. Är det någon som har något bra tips på var jag kan hitta ett? Är också nyfiken på om det är någon som har erfarenhet av IKEAs kökssytem, det lutar nämligen åt ett helt nytt kök därifrån!?  : )


Bild:Alvhem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0