Påsk





Ny vecka efter en vecka med mycket jobb, framförallt kvällsjobb. Förra veckan bestod av 5 jobbkvällar, vilket såklart är lite kämpigt, men jag fick också chansen att träffa ungdomarna en hel del, vilket var roligt!

I veckan blir det desto lugnare, kommer att vara ledig en hel del och då jag redan planerat för den mesta lediga tiden tvivlar jag inte på att det blir en fantastisk vecka! Blir en hel del besök och annat trevligt! :)  Nu tänker jag i alla fall ta mig ut i det vackra vädret och kanske får jag med mig lite ris in, så det blir lite påsk här! : )





Dessa fina ris är hämtade hos husgurun Martha Stewart, där man hittar egentligen all inspiration man behöver inför t.ex. påsken! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0