Härlig vecka!




Oj vilken härlig och känsloladdad vecka detta har varit. Lycka och glädje har blandats med oro och nervositet. I onsdags bakade jag cupcakes för tacka av mitt gamla jobb. Angelica kom och provsmakade och jag fick fina blommor för att fira mitt nya jobb. Plötsligt ringde det på dörren och där stod Sofia med ännu mer fina blommor. Snacka om att man har de finaste vännerna, tack igen tjejer! : )

I torsdag arbetade jag sista dagen på mitt gamla jobb på ett stort bemanningsföretag. På fredagmorgon började äventyret på min nya arbetsplats. Mina kollegor verkar mycket trevliga och lokalerna var frächa och fina. Det enda som oroar mig lite är schemat då det verkar bli mer kvällar och helger än väntat, men hur många kvällar kan man hinna med på en deltid? Nåja, vi ska diskutera schema till veckan, så det löser sig med tiden. Fredag eftermiddag spenderade jag med mammsen, vi åt långlunch och hann prata av oss ordenligt. En toppenbra dag med andra ord. Nu ska jag packa ihop mig och åka och jobba med mina gamla bekantingar på fritidsgården (skönt att inte allt är nytt), ha en härlig lördagkväll! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0