Energi





Den första veckan på jobbet har hittills gått ritkigt bra. Det verkar som att jag kommer att kunna pussla ihop schemat så att det fungerar, dock hoppas jag ju att en del kvällar kan flyttas till dagtid så småningom. Men samtidigt blir det ju mer pengar så här ; )  Jag har fått tre välldans trevliga kollegor och det är härligt att se hur engagerade alla vuxna är i frågor som rör ungdomar på den här orten. Körningen går också bättre än jag trott, tar bara 20-25 minuter att komma till jobbet, det är kortare tid än det tog med buss till universitetet!

För övrigt har detta varit en mycket trevlig vecka. Har hunnit ut på två härliga promenader med Sofia och Liam, det är så skönt att få lite frisk luft och passa på att umgås samtidigt. Dessutom har Carro varit hemma i Umeå, så igår blev det en helkväll med Sushi och massor av surr. En toppenbra vecka hittills alltså som gett massor med energi, bara hoppas att det fortsätter såhär! : )



Kommentarer
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Vad roligt att höra att du trivs med ditt nya jobb! Vilka fina cupcakes du har gjort, en sån skulle jag gärna sätta tänderna i :)



Svar:

Tack för din "lycka till"-hälsningar, det värmer ska du veta! ♥

2011-04-11 @ 02:33:36
URL: http://www.inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0