Vardag



Så där ja, då var man tillbaka i vardagen. Efter några veckor med semester då jag bara tagit det lugnt satte skolan igång igen i veckan. Så nu är den påbörjad, den sista terminen! : )  Kommer att bli en speciell höst på många sätt, dels för att jag kommer att studera på distans till största del. Självklart kommer hösten också att innebära en hel del jobbsök och andra förberedelser för min examen i januari.

I veckan är det skola och jobb som gäller. Lite rörigt med alla nya scheman och upprop hit och dit, men ganska trevligt att träffa alla igen efter sommaren. Idag har jag i alla fall ledigt och om en stund ska jag tillsammans med Angelica promenera över till Sofia för att surra lite och såklart mysa lite med hennes underbara pojkar! : )

Hoppas också på att hinna med lite mer bakning och pyssel i höst. Har lite på lager, men har varit dålig på att fota allt. De här fina muffinsformarna kom i alla fall till användning då vi bjöd Samuels familj på middag. De är från Åhléns och jag såg igår att det även fått in en ny variant i randigt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0