Livet & en liten ask...

 

 

 

Just nu känns det som att tiden bara springer iväg, tänk att det redan är mitten av september. Jag pluggar just nu på 150%, jobbar just nu dubbelt så mycket som vanligt på mitt extrajobb (på grund av en sjukskrivning) och har ett ganska nytt updrag som kontaktperson.

Man skulle kunna tro att jag är helt sönderstressad, men det känns verkligen inte så. Kurserna jag läser är superintressanta och tack vare att jag pluggar delvis pådistans så styr jag mycket själv. Uppdraget som kontaktperson är bara trevligt och just nu blir jag bara pigg av att jobba. Kanske låter konstigt i era öron, men jag får så mycket energi på jobbet och att få träffa ungdomarna mer är bara härligt. Tänk om man fick känna så resten av livet varje gång man ska gå till jobbet! : )

Just nu är Samuel förkyld och ni vet ju hur pojkar blir då de är sjuka, så han är väldigt sjuk kan man säga! ; ) Men jag hoppas att det går över till helgen. I helgen ska jag nämligen vara ledig och på lördag kommer min familj på middag, ska bli mysigt att få rå om hela familjen ordentligt. På söndag får vi se vad vi hittar på, hoppas dock på bättre väder så vi kan ta några mysiga höstpromenader.

På bilden ser ni dagens fynd. Jag är ju som sagt väldigt förtjust i klarglas och innan träningen idag svängde jag förbi myrorna och hittade denna fina ask för smycken, sockerbitar eller annat bra för endast 25kr, det ni! Hoppas ni får en härlig fredag allihopa! 

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Roligt att du trivs så bra på jobbet! :-)



Jo jag tycker också man kan tapetsera om efter ett, men min käre sambo är mer av uppfattningen "if it ain't broke, don't fix it" ;-)

2010-09-17 @ 13:07:21
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0