Förälskelse




Den här helgen blev lite rörigare än planerat på grund av att Samuel varit krasslig. Middagen med mina föräldrar och syskon blev av igår istället för i lördags. Men rastlösa som vi var begav jag och mina syskon oss ut på stan på lördagen istället. Då hann jag äntligen inhandla pilasterhyllan (en kopia) som kommit in hos MIO. Vi har ett svårmöblerat hörn i vardagsrummet mellan två dörröppningar. Men hörnet och min förälskelse i pilasterhyllan blev en välldans bra kombo, känns mycket luftigare utan brickbordet som stod där tidigare.

Vi hann även med fika hos mormor och Henry, ett riktigt storkalas blev det med smörgåstårta och andra godsaker. Är så roligt att få komma och rå om dem en stund då och då! : )

I veckan är det skola, tandläkare och en hel del jobb som gäller. Att bero på det ska jag sätta igång med maten nu för att ta mig iväg till jobbet om någon timme. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0