Skänk pengar gratis!




   



År 2008 fick jag veta att en nära släkting drabbats av bröstcancer. Hon opererades och idag är hon cancerfri, men hennes liv innebär fortfarande kontroller och oro såklart. På grund av detta känns det för mig extra viktigt att uppmärksamma Rosa bandet och de insamlingar som följer med oktober månad. Här kan klicka in och skänka en slant eller se vilka företag som väljer att skänka en del av intäkterna på sålda produkter till Rosa bandet. Själv kommer jag att spana lite extra efter ICA's rosa produkter vid storhandlingen. Jag har också skänkt 50kr via mobilen och har självklart köpt rosa band till både mig och sambon. Liselotte Watkins har designat årets band.

Jag får också försäkringsbolaget Chartis att skänka 10 kr till Rosa Bandet genom att publicera denna länk: http://www.cancerforsakring.se/?bannerId=1356 Följ länken och skapa en skänk-länk du också!

 

Banner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0