Mycket jobb...






Ikväll är det jobb som gäller igen, blir 5 kvällar denna vecka, så på söndag kan det behövas en vilodag, för nästa vecka ser likadan ut. Förhoppningsvis kanske jag har lite mindre skola nästa vecka, håller verkligen tummarna. Det är ju både kul att få joba mycket och sen är ju belöningen på kontot ganska fin den också, så jag vill helst inte behöva tacka nej till jobb. : )

Resten av veckan har jag i alla fall bara föreläsningar på förmiddagarna. Så jag ska verkligen försöka unna mig lite vila och roliga saker de lediga stunderna som dyker upp! : )

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ojoj, fullt upp verkar det :-) Se bara till att varva ner och ta det lugnt också, så du inte bränner ut dig!

2010-10-08 @ 09:35:58
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0