Livet hemma...





Tycker att det är så avkopplande att sitta och klicka mig runt mellan inredningsbloggar och webbutiker på nätet. En ny favorit är IKEA's egna blogg Livet hemma, den har ni väl inte missat? Jag gillar IKEA's nya stil och att de försöker hänga med i inredningstrenderna även i sin marknadsföring, man får klura lite för att hitta IKEA i de nya bilderna!

Avkoppling kände jag verkligen att jag behövde i helgen. Har inte suttit på rumpan mycket de senaste två veckorna. Det har jag dock gjort i helgen. I fredags kände jag mig hängig och lite krasslig så jag ställde in festplanerna och kröp ner i soffan framför Idol med lite godis och syskonen istället. Igår var jag piggare och tur var väl det då Samuel hade bokat bord på Invito. Vi hade verkligen en toppenkväll, maten var god och vi hann verkligen umgås. Söndagen har varit väldigt lugn och lär nog fortsätta så. Markus kommer hit och äter lasagne med oss om någon timme, sen blir det nog en film eller två. Hoppas ni får en härlig kväll ni också!


Bild: IKEA

Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter som en härlig helg! :-) Vi har också tagit en lugn dag hemma idag, det behövs ibland det också!

2010-10-03 @ 17:38:20
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0