Betongpyssel



Lovade ju för ett bra tag sedan att visa lite av de projekt som jag pysslat med under sommaren. Här är ett av de jag är mest stolt över, ett bokstöd i form av bokstaven "K" som jag gjutit i betong. Det är mitt första betongprojekt, så jag måste säga att jag blev välldans nöjd. Jag hade dock bra hjälp av mammsen som inte längre kan ses som nybörjare, vilket förmodligen var den främsta orsaken till att jag inte misslyckades totalt! ; ) 

Idag skulle jag vara duktig och plugga hela dagen. Tyvärr var leveransen av min bok försenad och jag orkade verkligen inte släpa mig upp till skolan för att läsa en bok som jag betalt 600kr för, så det får bli ett projekt för morgondagen istället (den kommer på posten 16:00 i eftermiddag). Funderar också på att baka lite bullar då det är kanelbullens dag idag, men jag saknar både jäst och mjölk, då vi får väl se om det blir något bak. : )  Ikväll blir det jobb och jag ska nog påbörja ett litet pysselprojekt den här gången, vad det blir får ni se vid ett senare tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0