Önskelistan...



Idag har jag tagit lite ledigt från studierna, blev upphämtad av Sofia och Liam i förmiddags och vi spenderade ett par timmar på stan och hann med lite julshopping. Känner mig fortfarande inte riktigt förberedd på att julen bara är en månad bort, men det brukar ju lösa sig! Vi hade en välldans trevlig dag i alla fall och Liam var världen snällaste, han bara skrattade och sov! : )

Hann spana lite på julklappsönskningar i alla fall. Vi har 3 olika uppsättningar med glöggmuggar hemma, tyvärr är det tre helt olika set med bara ca 4 st av varje sort vilket jag tycker är trist. Jag har spanat på dessa fina muggar ett tag och idag såg jag dem igen. Åhléns säljer dem för Sagaform och de har dubbelväggigt termoglas som ska göra att de håller värmen. Det är olika fina motiv på dem och de säljs i 4-pack. Jag har skrivit upp dem på min önskelista så nu håller jag tummarna i ett par veckor till! : )



Bild:
Sagaforms produktkatalog höst/vintern 2010

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jodå, besöket gick bara bra och han har vuxit på sig riktigt ordentligt :-) Skrev till A också att tisdag eller torsdag nästa vecka passar mig, så hoppas ni kan nån av de dagarna!

2010-12-02 @ 19:16:22
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0