Julinspiration





Åh nu kliar det i fingrarna ordentligt... Vill bara sätta igång med julpyssel, pynt och bak nu nu nu! På mitt Koziol-fat tror jag minsann att det kommer att bli lite julkulor och granris i år. Förra året fylldes det av apelsiner med nejlikor, men jag tyckte den här bilden från IKEA's blogg var så fin! Alternativt får jag spana efter ytterligare ett fat i våningar på mina loppisrundor, som blivit mer regel än undantag på söndagarna.  : )

I veckan är i alla fall prio ett att köpa in de små presenterna som ska ner i Samuels julkalender i år. Egentligen är det ju jättetöntigt att göra en julkalender till en vuxen karl... men jag älskar verkligen julen och tycker det är såå mysigt. Dessutom blir Samuel så barnsligt glad varje morgon då han kliver upp och får öppna paket, så det är värt all planering och alla papercuts man får, av att slå in 24 små paket!

Ikväll har vi varit hos mina föräldrar och firat världens bästa pappa en vecka för sent. Vi hade välldans trevligt och har såklart ätit massor och hunnit med en massa surr mellan tuggorna! Imorgon blir det nog en loppisrunda och sedan funderar jag på att ta med tjejen jag är kontaktperson till på museum, tror ni det uppskattas av en 12-åring!? ; )



Bild: Livet Hemma

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, längtar också efter att få pynta iordning! Börjar få riktig julstämning faktiskt!



Har lite att göra i veckan inför födelsedag och advent, men nog tror jag det ska finnas tid att ses. Måste planera lite, men jag återkommer ;-) Kanske kan ev jag och Liam komma förbi efter lämning på dagis nån dag, om du är mottaglig för besök vid strax efter nio?

2010-11-21 @ 08:58:26
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

2010-11-23 @ 04:54:40
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0