Tiden går...



Oj oj oj, nu var det länge sedan jag bloggade. Hade hela kameran full med bilder men det har liksom inte riktigt blivit av. Har verkligen haft en "varva-ner-period" den senaste veckan. Förra veckan fick vi tillbaka uppsatsen, men högsta betyg (- vet att det är lite skrytsamt att skriva det här, men det struntar jag i, för vi har slitit som djur!  ; ) ) Efter det gick liksom luften lite ur mig och jag kunde äntligen slappna av. Så den senaste veckan har jag slappat, bläddrat i tidningar, tränat, umgåtts med människor jag tycker om och baranjutit av att våren äntligen kommit.

Nu känner jag att jag har fått förnyade krafter och inte blev det sämre av att det kom en härlig långhelg. Vi är lediga båda två och ska mest bara fortsätta ta det lugnt. Idag har jag och Angelica hälsat på hos Sofia i deras nya hem. De hade det verkligen jättefint och hade hunnit få i ordning riktigt mycket... Fick lite eld i baken och bestämde mig för att försöka få upp lite tavlor och gardiner i helgen! Vi fick mysa lite med Viggo och hann ikapp lite med surret också, dessutom hade Sofia bakat en toppengod blåbärskaka! : )

Grillning har det blivit mycket av på slutet, det här är nog sommarens favorit hittills, Samuels hemmagjorda hamburgare serverade med coleslaw! Imorgon blir det mer grillat, då är vi bjudna hem till mamma och pappa på middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0