Lugn vecka...


Idag fick vi ett samtal från Jysk där de meddelade att äntligen har vårt bort kommit. Vi åker och hämtar det imorgon och sen kan vi äntligen sätta igång med att göra fint på altanen. Hade gärna haft riktigt färgglada möbler som på bilden, men jag har en sambo som tyckte att det var lite väl häftigt. Tycker dock man sett mycket av det i vår, har jag tur kanske Samuel hinner vänja sig lite så kanske jag kan få med mig ett litet turkost caféset från IKEA till nästa sommar! : )

Den här veckan har varit riktigt lugn för min del då det gäller skolan, så jag har passat på att vara ute i solen så mycket som möjligt. I måndags var Carro och fikade hos oss en sväng. Vi hann uppdatera oss lite och gick en härlig promenad i kvällssolen. Igår hade vi gårdsstädning med grillning och lärde känna grannarna lite bättre och så blev det ju såklart jättefint på gården. : )  Annars har det som sagt varit lugnt, eller jo jag har hunnit få sommarjobb också, genom min gamla praktikplats! I juni ska jag vara feriehandledare och i juli-augusti blir jag fritidsledare. Ska bli såå roligt att få jobba med ungdomarna hela sommaren och förhoppningsvis kan vi hitta på lite aktiviteter ute också! : )

Bild: Elle Interiör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0