Hjärtan...




När jag var liten var jag smått förälskad i mammas rosa Löjtnantshjärtan. Nu när jag började med vår första alldeles egna trädgård hade jag med mig en vag minnesbild av att jag sett dem i vitt i en tidning någonstans... Hade mycket låga förhoppningar att få tag på en sådan planta, men tack vare mammsen så hittade jag en söt liten planta på trädgårdsmässan vi besökte för ett par veckor sedan.

Då var den liten liten, nu är den jättestor och har haft grenarna fulla med hjärtan (det har dock blivit färre sedan de fick en lite oförsiktig behandling av katten). I och med det härliga vädret vi haft vågade jag äntligen ställa ut den i en kruka idag, men jag tror jag väntar ett par veckor till med att gräva ner den, man vågar ju inte riktigt hoppas att det här vädret håller i sig! : )

Kommentarer
Postat av: Sofia

De var jättefina! Roligt med lite annorlunda!

2010-05-19 @ 08:34:02
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0