Förändring kommer att ske...


... Har länge klurat på min bloggdesign och kommit fram till att det är stilmallen som gör att mina bilder bara blir små små och inte alls snygga i förhållande till texten. Så nu ska jag försöka byta stilmall och därmed kommer det nog att se helt galet ut här ett tag! : )

Nu har jag gjort det jag kan (=läst mig till, kan ingenting om det här). Har breddat bloggen lite och tagit bort lite luftiga utrymmen. Men jag får nog försöka klura ut ett bättre sätt att redigera bilderna också, så att jag inte sätter dem så mycket i bredd... Det är nämligen då bilden  hamnar tokigt i förhållande till texten. En ny header ska det också bli. Nu blir det dock en snabb kopp thé innan sängen! : ) Hoppas ni haft en härlig fredagkväll och håll tummarna för bra väder imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0