Äntligen klart!




Äntligen, en helg då jag faktiskt bara hunnit ta det lugnt. Detta berodde självklart på att vi i torsdags kunde lämna in sista slutliga upplagan av vår c-uppsats = Nu är den alltså klar!! Känns så galet skönt, men samtidigt lite vemodigt, det har varit riktigt roligt den allra största delen av tiden. Imorgon börjar sista kursen för terminen och nästa termin ska jag bara läsa två kurser, sen är det slut... Spännande men skrämmande! : )

I helgen har vi gjort lite vad vi känt för. Vilket reulterat i ett städat förråd och en sista tapetsering i form av hoplappning av sovrumstapeten. Nu är det bara det roliga kvar här hemma i form av piffning och trädgårdsfix, i alla fall för några månader framöver. Vi har självklart också hunnit fira min inlämning, igår blev det grillning med mycket grönsaker - gott! Kvällen avrundades med brieost och bubbel som Samuel köpt! Idag började vi med att städa och tvätta innan vi sen åkte in till stan för att köpa födelsedagspresent till Markus och det hela slutade med att Samuel föreslog en fika på Mekka. Detta händer inte ofta så tillfället togs tillvara på och vi smaskade i oss kladdkaka och morotskaka.. Mmm! Med andra ord har jag haft en riktig toppenhelg, hur har er helg varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0