Tapeten i vardagsrummet




Det blev som planerat tapetsering igår... För första gången har jag och Samuel ensamma målat och tapetserat ett rum, resultat ser ni ovan. Vi är i alla fall toppennöjda och ganska stolta över oss själva! : )  TV-bänken ska få vita luckor så småningom, men eftersom Samuel byggt bänken måste han också göra luckorna själv för att de ska passa så det får vänta lite!

Jag har spenderat hela dagen med att städa och satte mig nu framför datorn med en kopp thé. Helt plötsligt kände jag att jag hade bestämt mig för vilken färg jag vill ha, ringde omedelbart till Samuel som ska åka förbi centrum på vägen hem och försöka få med sig den hem! Håll tummarna för att de har rätt färg hemma... ska fota och visa er så fort den kommit upp - vilket om jag känner mig själv inte kommer att dröja alltför länge! : )

Imorgon åker vi till Piteå för att fira Samuels mamma som fyller 60år på söndag! Vad hittar ni på i helgen?

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha ja du de dröjer nog innan det blir smått här;)

dessutom får jag en känsla av att vi kommer att få en liten prins först:)

Ja men nästa söndag funkar fint för mej, denna kommer nog att tillägnas tentaskrivning, skönt att det är sista innan sommaren!

Gillar tapeten ni valt till vardagsrummet!!

Hoppas ni får en bra helg i norr med kalas och andra familjetrevligheter, antar att ni lär peppa Mallis lite!

2010-03-19 @ 17:35:28
URL: http://surangani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0