Ny efterlysning



Oj vad tiden går fort då man har mycket att göra... Redan förra veckan började vi städa ur och förbereda för målning. Vi har slipat och spacklat, upptäckt att Easy Cover'n som satt på den långa väggen inte satt bra, rivit ner Easy Cover, slipat, spacklat osv. Slutligen kunde vi igår måla första lagret, så ikväll planerar vi ett andra varv och imorgon tapetsering av fondväggen som ska upp! Oj vad skönt det ska bli när detta eviga slipandet är över, tror vi har slipdamm precis överallt i lägenheten och över hela kroppen också för den delen! Men men, ska det bli fint får man lida pin heter det väl!? : )

Nu har jag i alla fall en ny efterlysning till er. Fick så bra hjälp förra gången att jag provar igen : ) Den här gången söker jag en sittbänk/pall från IKEA som utgått ur sortimentet. Vill gärna ha den korta varianten som på bilden, men färg spelar ingen roll. Tror nypriset var kring 350:- . Så har du en sådan hemma som du funderat på att göra dig av med eller känner någon som tröttnat på sin, så hör av dig! Kan även tänka mig att betala för frakt till Umeå om den befinner sig i annan stad. Nu väntar jag med spänning och ser vad ni kan trolla fram ; )

Kommentarer
Postat av: Lilla Kullan

Sicken häftig sak. Den har jag aldrig sett.:-) Kram Stina

2010-03-17 @ 19:58:33
URL: http://www.hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Den var jättefin, hoppas du får napp :)



Vad spännande att renovera, det måste vara skönt att slipningen börjar bli klar. Det verkar vara mycket jobb med att slipa, men oj så fint det blir sen.



Jag önskar dig en fin dag!

2010-03-18 @ 14:51:11
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0