Får får får...



I helgen var vi i Piteå och orsaken till detta var att Samuels mamma igår fyllde 60år. Det var ett välldans trevligt kalas, är det några som vet hur man ställer till med födelsedagsfest då är det den släkten. Det sjöngs opera från West Side Story, det lästes diktade texter och sjängs solosång med kärleksbudskap. Det bjöds också på underbart god mat och många trevliga samtal - vad mer kan man begära av ett kalas?

Igår åkte vi iväg en liten sväng för att fika med en av Samuels kompisar, på vägen hem svängde vi förbi Bloms möbelvaruhus (MIO) som förutom möbler har b.la. Bruka Design, SIA Home och en massa andra härliga inredningsdetaljer. Redan före jul var jag där och förälskade mig i ett får i järntråd, men Samuel tyckte det var hemskt. Den här gången tog jag till hundvalpsögonen och fick med mig ett hem! : )  Har inte hittat någon naturlig plats till det än, men på lördag åker vi troligen till IKEA och hoppas på att få med oss ett sideboard till vardagsrummet, och jag misstänker att mitt nya husdjur kommer att trivas alldeles utmärkt på det!


Bild: Eget monage av bild lånad från Bruka

Kommentarer
Postat av: Josefin

Men vilket gulligt! :)

2010-03-22 @ 23:13:53
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Åh de där fåren är så söta!

2010-03-23 @ 18:10:28
URL: http://www.inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0