Bildbevis

 




Här kommer bilderna på hur det blev i vårt kök utan läbbigt röd-orangea väggar! : ) Vi är som sagt toppennöjda och jag är så glad varje gång jag kommer in i köket att vi faktiskt fick den tapet vi velat ha hela tiden. Vår kamera är lite dålig på att fånga ränderna, men den som är nyfiken får väl helt enkelt komma förbi på en fika!

Helgen var helt galen, men också välldans rolig. I fredags så bjöd vi på middag. Hela min familj inklusive mormor och Henry kom på besök och vi hade jättetrevligt så de är välkomna åter! 

I lördags kom världens snällaste pappa förbi och hjälpte oss tapetsera hela dagen. Pappsen och Samuel slet hårt och jag gjorde vad jag kunde för att hjälpa till (inte vara i vägen). Vi hann med både köket och hallen. Vardagsrummet tänkte vi hinna måla och kanske även tapetsera nu till helgen, men då klarar vi oss förhoppningsvis själva! : )

I söndags fick vi lämna allt fixande och gå på 20-årskalas då min kusin blivit stor. Egentligen fyllde hon år i februari, men hon har begett sig ut i stora världen och bor numera i Norge, så vi fick passa på då hon unnade Sverige ett hembesök. På kvällen var Samuel duktig och satte upp alla lister som vi plockat ner vid tapetseringen, så nu ser det ut som att inget hänt. Förutom att det ser ut som vi fått ett nytt kök då! ; )

Vad har ni haft för er i helgen, har ni hunnit njuta av vårsolen som jag skymtat genom fönstret? :)

Kommentarer
Postat av: muminmamman

Vilka fina fönster. Men jag kan nog säga säkert att nöjdast är väl kisse. Vad mycket han kan se genom rutorna bara genom att sätta sig ner.

2010-03-10 @ 08:28:34
Postat av: Anne, anness design

åå, det där blev ju superfint! Roligt att ni fick er tapet tillslut. Det finns vänliga människor där ute.

2010-03-10 @ 09:30:12
URL: http://www.anness.se/blog
Postat av: Alexandra

Så fiin tapet,visst är det Eco-line? vi har själv den vita i vårt kök.

2010-03-10 @ 15:21:26
URL: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com
Postat av: Anonym

så snyggt det blev!! kommer snart förbi och tittar IRL ; )))

2010-03-10 @ 15:58:25
Postat av: Purple Area

Det blev fint!!

2010-03-14 @ 12:42:22
URL: http://purplearea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0