Sommarkoma...



Nej jag flänger inte runt hela världen och inte har jag blivit kidnappad eller oförmögen att skriva heller... Finns massor jag egentligen tänkt att jag skulle bloggat om, t.ex. hur vår trädgård sakta men säkert håller på att växa fram, alla roliga kalas och tillställningar vi hunnit med och en massa annat. Men jag jobbar hela dagarna med mina ungdomar och när jag kommer hem är det solen, långa promenader eller lite trädgårdspyssel som lockar, därav tystnaden här på bloggen! : )

Jag jobbar som sagt på, från och med nästa vecka byter jag dock schema och börjar jobba rätt mycket helger och kvällar. Så mig kommer ni nog inte att se mycket av i juli tyvärr, men om ni är snabba finns fortfarande några luckor i kalendern. Den 16-18 juli är det dock inplanerat en härlig weekend med mina underbara syskon som gav mig i födelsedagspresent, en vistelse tillsammans med dem i en stuga i Norrfällsviken! Senare kompenserar jag med att ha tre veckors helt oplanerad semester i augusti istället och då är kalendern tom! : ) 

För övrigt är det mycket pyssel hemma, vi planterar lite blommor, har flyttat lite stenplattor och ska bygga om entrén på Samuels semester. Det ska dock påpekas att vi är mycket duktiga på att belöna oss själva med grillmiddagar och soliga stunder på altanen också! : )  Vad har ni för er som bäst?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hoppas det går bra med jobbet, vill höra mer när vi ses. När ses vi?;) Känns som att de va ett tag sen vi sågs nu... Får ändra på det!

Kändes väldigt onödigt att bli kräksjuk sådär förra veckan!

Mitt schema ser rätt okej ut tom aug(då jag planerar att vara mkt ledig!) så ngn dag/kväll borde väl funka:)

2010-07-01 @ 00:00:42
URL: http://surangani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0