Fullt upp...


Oj vilken vecka, i torsdags fyllde jag ett år äldre, 25år blev det den här gången. Tack snälla för alla gratulationer och presenter! Veckan fortsatte med kalas både fredag, då jag och några av tjejkompisarna gick på SATC 2, och lördag då hela släkten kom på kalas. Särskillt roligt var det att Samuels föräldrar åkte hela vägen från Piteå för att komma på kalas : )  Söndagen förde också med sig kalas, men då var det alla mammor som skulle firas, det blev middag och mer tårta i Obbola, en perfekt avrundning på en riktig kalashelg! : )

Håller som bäst på att pula ner det allra sista i resväskan. Ikväll åker vi till Piteå för att sedan tidigt imorgon bege oss till Kallax flygplats där vi förhoppningsvis ska transporteras säkert vidare till Mallorca! Ska bli helt underbart att få njuta av solen en hel vecka. Trevligt sällskap har vi dessutom i form av Samuels föräldrar, syskon och syskonbarn. Så nu önskar jag en trevlig vecka och hoppas att jag är brunare än er nästa fredag! : 9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0