Utvilad...



Hur kan en helg bli annat än underbar då jag fick spendera den i den här miljön med mina härliga syskon!? Med fullpackad bil hämtade de mig i fredags och sen körde vi, med stopp för shopping och mat, ner till Norrfällsviken, där stugan redan var hyrd och vår minisemester kunde börja omedelbart. Vi hann med sol, bad, god mat och en massa yatzy. Många skratt blev det och jag tror ingen riktigt var redo att åka hem då söndagen kom. Tack Jonas och Josefin för en underbar födelsedagspresent, det här gör vi om! : )

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja, det gör vi! :D

2010-07-22 @ 20:31:21
Postat av: Sofia

Åh, ser verkligen ut att vara jättefint!

2010-07-25 @ 20:44:07
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0