Midsommar



Jag tycker alltid att det känns som att midsommarafton är startskottet på sommaren. Kanske för att vi sedan några år traditionsenligt alltid träffas i sommarstugan vid havet eller kanske för att det nu börjas prata om semestrar och diskuteras sommarprojekt till höger och vänster. Hur som haver hade jag och Samuel i år en underbar varm midsommar tillsammans med min familj, med både grillning och de obligatoriska jordgubbarna! Vi spenderade natten i tält och det var jättemysigt tills det började åska, som tur var väntade åskskuren snällt till morgonen, så vi smög oss helt enkelt in i stugan och åt frukost med lillasyster! : ) 

På midsommardagen åkte vi till Samuels mormor där vi bjöds på en toppengod middag med en galet god rabarberpaj till efterrätt. Tiggde till mig receptet så om jag kommer ihåg ska jag lägga ut den här, den måste helt enkelt testas! Vad hade ni för er under midsommarhelgen?

Kommentarer
Postat av: muminmamman

Hejsan Vi firade ute i A-L och Hans sommarstuga, dit vi nu har varit flera år i rad och därför kan betraktas som tradition.Men i år så låg vi inte kvar utan körde upp till stugan mitt i natten, men det är skönt att vakna upp hemma. Mkt trevligt...

2010-07-02 @ 14:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0