Mer projekt...





Nu börjar jag äntligen kunna räkna ner antalet arbetsdagar kvar till min "semester". Om exakt en vecka går jag på tre veckors, obetald men välbehövlig, semester innan sista terminen börjar! Vi har fortfarande entrén kvar att måla samt ett plank att bygga på baksidan. Näst på tur står nog en hylla. Jag har tjatat och tjatat om en pilasterhylla, men då priset för en sådan ligger kring 4000:- blir det inte en äkta. Rusta har en billig kopia, men efter att ha läst på en blogg om en sådan hylla som rasat ihop vet jag inte om det heller är något att satsa på. Så nu funderar jag helt enkelt på att bygga en, hur svårt kan det vara? Har ju som tur var en händig man, men då han inte alls förstår varför vi måste ha en sådan hylla så får jag nog ta huvudansvaret! : )   Men oroa er inte, i första hand ska jag försöka hinna umgås med alla vänner och familjen, som knappt sett skymten av mig i sommar!


Bild: Alvhem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0