Sista rapporten från 2009



Så här fina var vi när vi stod ute i snön vid 12-slaget på nyårsafton. På bilden saknas Mattias, det var han som tog bilden : ) Vi såg fyrverkerierna som sköts upp av kommunen från kajen och sen skyndade vi oss in igen. Jag frös i och för sig inte, som ni ser hade jag buntat på mig rätt rejält med kläder, men det hade inte alla andra! : ) Nu känner jag att jag har rapporterat nog om jul och nyår. Granen har vi slängt ut i början av veckan och igår packade jag ihop de sista julgrejerna. Nu tar vi sikte på 29 januari istället, då går flyttlasset!

Kommentarer
Postat av: A

Haha snygga vi var! ser ju dock ut som en michelin gubbe men de var ju varmt iaf!

2010-01-07 @ 20:54:22
URL: http://surangani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0