Packa packa packa...



När jag kom hem idag så kikade jag i brevlådan och vi hade fått tid på banken för att få nycklar och skriva på de sista papperna inför flytten. Detta ska ske samma dag som vi får tillträde till lägenheten, nästa fredag! Helt plötsligt då jag började titta i kalendern så inser jag att om 9 dagar flyttar vi!

Då vi köpte lägenheten i början av hösten kändes det som att flytten var evigheter bort, och nu helt plötsligt står vi här med flyttkartonger i alla rum och som det känns nu hundratals fler som ska fyllas! Just nu är jag bara så euforisk över att få sätta alla planer i verket och packa upp allt i nya lägenheten att jag inte ens har tid att bli stressad över allt som ska ordnas innan. Vi har ju för guds skull inte ens packad upp julklapparna, de står fortfarande i påsar och kartonger i förrådet, så det blir något att se fram emot! : )

Kommentarer
Postat av: muminmamman

Jag kan om du vill beställa på företaget, tapeterna.

2010-01-20 @ 18:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0