Helgen


I helgen blev det mer jobb än vila då jag hade min första "jobb-helg". I söndags var jag ledig, men då passade vi på att börja packa ordentligt. På Söndagkväll blev det dock mys med godis och film. Up in the air med George Clooney blev det, jag tyckte den var riktigt bra, en feel good-film. Sen tog vi oss äntligen för att se Australia också, den var också mysig, men den gissar jag att ni alla hunnit se redan!? : )

Idag har jag också hunnit med första skoldagen sedan i slutet av maj. De körde igång hårt med oss med både intrduktion och 2 föreläsningar. Som tur är ser resten av veckan mycket lugn ut, så förhoppningsvis hinner jag packa lite och kanske baka något inför Samuels födelsedag på fredag. Jag har lovat Samuel att vi bara skulle köpa fika pga flytten, men vi får se om jag kan hålla mig till det : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0