Vad tycker ni?



Imorgon gäller det, då ska vi försöka välja tapeter till alla rum som ska tapetseras. Just nu går debatten het här hemma om vad vi ska göra med hallen. Egentligen är vi nöjda med tapeten där, men det finns skador på väggen mellan klädkammaren och badrummet.

Ett alternativ är att sätta bara två våder av någon rolig tapet eller som på den photoshopade bilden ovan att köpa ECO's extra breda fondtapet som är gjort för att sitta på det här sättet. Ett annat alternativ är att tapetsera hela ena väggen dvs. även runt dörrarna eller slutligen hela hallen.

Jag lutar nästan åt alternativet ovan eller total make-over. Medan Samuel är sugen på att tapetsera med en annan tapet hela vägen ut till dörrkarmarna (alltså fortfarande bara mellan dörrarna fast bredare). Nu är jag så klart nyfiken på vad ni tycker? För er som inte varit och hälsat på ser ni hallen i sin helhet här! Mottar med tacksamhet alla tips och råd, så även om du inte brukar kommentera här, så gör det nu! : )

Kommentarer
Postat av: Anne, anness design

Vilken häftig tapet ni har. Det är verkligen så svårt att välja tapet. Vi har fortfarande inte lyckats välja en till sovrummet. suck. blir nog vit färg så länge.

2010-02-19 @ 12:16:12
URL: http://www.anness.se/blog
Postat av: Muminmamman

Jag tror att tar ni bara en "enkel" tapet där kommer det ett behov att att sätta upp ngt där. Det kan vara svårt att hitta då det bör se bra ut från flera vinklar. Därför tycker jag att en crazy tapet är mycket roligare och blir man less så går det lätt att ta en annan.

2010-02-19 @ 12:59:00
Postat av: Sofia*

Tycker den där tapeten var riktig snygg, så jag lägger min röst på alternativet ovan! :-)

2010-02-19 @ 13:17:29
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag tyckter också att tapetn ovan var riktigt snygg! Så jag röstar på den!:)

2010-02-19 @ 16:09:44
URL: http://surangani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0