Nu är vi hemma!






Nu har jag hittat kabeln till kameran, tyvärr hade kameran hunnit få slut på batteri så den sitter för tillfället på laddning.

Bitarna börjar en efter en falla på plats, och vi börjar känna oss som hemma, även om mycket jobb återstår. Vi har många lådor kvar, små projekt som blir stora projekt och en hel del som ska inhandlas. Igår fick vi äntligen upp lamellgardiner i vardagsrummet, blev jättebra och det känns skönt att slippa all insyn. Ljuset kommer in och vi ser bra ut, en perfekt lösning! ; ) På lördag planerar vi att åka och titta på tapeter. Det är köket och vardagsrummet som är prioriterat, men även hallen ska vi försöka lappa ihop! Men för den som kan bortse från allt stök borde det snart vara möjligt att komma på en fika! :)

Idag är jag som tur var ledig och ska bara försöka ta det lugnt. Kroppen behöver verkligen vila. Har haft träningsvärk konstant sedan förra veckan och har gått ner drygt 1,5kg bara genom att flytta, helt galet! Så idag ska jag försöka låta lådorna stå i alla fall ett par timmar. Hoppas på att få in lite bilder i eftermiddag.


För att uppdatera er angående min drömtapet så är det "case closed" som gäller. Ringde runt till alla butiker, de hjälpte mig att kontakta farggrossen, men av någon kontig anledning tod tapeten slut samma dag som jag pratat med butikerna. Misstänker att något butiksbiträde blev sugen och beställde dem själv ; ) Fick även tag på ett par andra leverantörer som haft tapeten, men inte heller de hade den kvar. Så vi har väl insett att det bara är att börja om från början och hoppas att vi hittar någon annan vi fastnar för!

I-L: Bilderna kommer här på bloggen. Styleroom uppdaterar jag då vi börjar komma i ordning. Stilmässigt kommer det troligen inte att hända så mycket. Finns inte så mycket utrymme i budjeten för stora förändringar. Så det blir nog senare under året i så fall. : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0