Lite nöjen hinner vi med också...

Denna vecka har inte bara bestått av lägenhetsbestyr... Måndagkväll fick jag jobba på Athena, det är alltid trevligt eftersom det är tjejkväll då! I tisdags kom Sofia och Erik förbi med Viggo för att hälsa på och kika på lägenheten. Viggo gav i alla fall tummen upp för den kladdiga glasyren på sin cupcake och de små stenarna jag hade liggande på bänken i hallen. : ) Igår träffades jag, Sofia och Angelica för att äta middag på Lottas och sen han vi med efterrätt på Wayne's också. Det var toppentrevligt och vi hann surra en massa, det blev såklart mycket lägenhetsprat eftersom Sofia och Erik också nyss köpt sig en bostad... stackars Angelica du måste blivit lite leds på allt surr om tapetsering, golvbyte och ny inredning?! : ) 

I kväll blir det inflynningsfest för min del, inte här men hos en klasskompis som också flyttat nyligen. Samuels föräldrar kommer också i helgen och ska hjälpa oss sänka inredningen i badrummet som tydligen sitter 12 cm ovanför standardhöjd = att jag inte ser mig själv i spegeln! Inleder dock fredagkvällen med en tur till vetrinären med mammsen, ja alltså det är inte mamma som ska undersökas utan katten Hamlet som har ont i sitt lilla ben efter ett slagsmål. Men förhoppningsvis lappar de ihop honom så han blir helt återställd!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hör av dej om det blir ngt festligt på lördag:) Vi ska som sagt troligen på Invito eller Allstar.

2010-02-19 @ 16:10:51
URL: http://surangani.blogg.se/
Postat av: Inspirera Mera

De där såg riktigt goda ut!

Trevlig helg ♥, kram Sandra

2010-02-20 @ 08:41:43
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Julia

Gud vad gott det ser ut!!!! :D

2010-02-20 @ 09:25:14
URL: http://hometome.blogg.se/
Postat av: Home of Nina

Hej! Tusen tack för fint besök och kommentar på min blogg häromdagen! Ja, det är inte lätt det där med tapeter, särskild när man är två som skall enas. Det blir spännande att se dem på väggen när ni är klara! Kram Nina

2010-02-22 @ 14:03:25
URL: http://www.homeofnina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0